Diskuse

Najde se 10 tisíc lidí, kteří pošlou 20 korun?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná najde, ale bez mojí účasti. Byl jsem pravidelným přispívatelem (před lety) násobně vyšší částky. Ovšem moje osobní údaje "byly vyneseny" a zneužity. Tím způsobem, že mě chodilo cca 20 "proseb" o příspěvek ročně, od různých no name agentur, se sídlem vesměs v centru Prahy. Znáte to - srdceryvný dopis, nějaká propiska a... složenka... Paní autorku jsme na skutečnost úniku osobních dat (adresa, e-mail) upozornil, jelikož to bylo zcela zjevné, nechal jsem si totiž poslat potvrzení o úhradě kvůli DP a od té doby to začalo. Ona mě velmi arogantně odbyla, že z jejich strany rozhodně nemohlo k úniku dojít. Vzhledem k tomu, že v té době jsem adresnou formou jinde nepřispíval, měl jsem 100 % jistotu. Po komunikaci s paní Jirků jsem se rozhodl, že této organizaci nepošlu již ani korunu. Zvolil jsem jinou formu. Konto Bariéry jistě zajišťuje správnou věc, ovšem forma i vedení je !!Rv Takže budoucí přispívatelé - akci finančně podpořte, ale zásadně nesdělujte svoje osobní údaje!!!

3 0
možnosti

Tohle Vám ochotně věřím, i já mám tuhle zkušenost, byť se nejednalo o Vámi zmiňovanou neziskovku.

1 0
možnosti

Když byly zavedeny poplatky ve zdravotnictví, taky jsem měl sociální cítění,.

0 0
možnosti

Ja nedobrovolne prispivam kazdy mesic VZP a socialce. Sorry, ale na dobrovolne prispevky uz mi nezbyva. Prece jen radeji koupim rodine kola nez cizimu cloveku vozik i kdyz my bez kol vyzijeme snaze nez on bez voziku.

1 0
možnosti

Rád Radkovi přispěji, ale ne přes nějakou nadaci.

Přímo.

8 0
možnosti

I Vy nezbedný. A uvědomujete si, že by potom paní ředitelka mohla přijít o koryto?

3 0
možnosti
Foto

Hlavně že je dost peněz na přistěhovalce z kdejaké zavšivené díry.

6 0
možnosti

Ale za to pan Radek ani slečna Lucka nemohou.

1 0
možnosti